هفته گذشته یاهو پروژه BrowserPlus خود را معرفی کرد. BrowserPlus یک پلتفرم برای توسعه برنامه های مبتنی بر وب است که قابلیت برنامه های مبتنی بر دسکتاپ را در بر می گیرند.
BrowserPlus در رده پروژه هایی مانند Google's Gear، Adobe's Air، Mozilla's XUL و Microsoft's SilverLight قرار می گیرد. هدف اصلی تمام این پروژه ها ترکیب قدرت برنامه های مبتنی بر وب با برنامه های مبتنی بر دسکتاپ می باشد. برای روشن شدن ابهاماتی که در مورد پروژه BrowserPlus وجود دارد، روز پنج شنبه، IDGNS مصاحبه ای را با Skylar Woodward از مهندسین ارشد نرم افزار این پروژه یاهو و Cody Simms مدیر محصولات مبتنی بر Yahoo Open Strategy، انجام داده است که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم:
ادامه | 5742 کلمه در ادامه متن
اریک اشمیت: هنوز منافع زیادی در جستوجوی بازاریابی وجود دارد. به طوری که میتواند به ما فناوری بهتری بدهد تا اهداف تبلیغاتی خود را توسعه دهیم. در اینجا هیچ محدودیتی برای جستوجوی بازاریابی وجود ندارد. مردم تصور میکنند که در این بخش محدودیت وجود دارد اما ما ایدههای زیادی درباره این فناوری داریم. دوم اینکه مهمترین هدف ما برای کسب یک فضای وسیع تبلیغاتی، شبکه اینترنت موبایل است. تمام آلمانیها یک تلفن همراه دارند در این مورد فقط کافی است که به موفقیت آیفون اپل در این کشور نگاه کنیم.
ادامه | 9072 کلمه در ادامه متن
رئیس کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای از تلاش این سازمان برای بومی سازی نرم افزار در کشور خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم کمیسیون نرم افزار نظام صنفی رایانه ای همکاری با موسسه استاندارد در جهت بومی سازی حوزه نرم افزار است.
ادامه | 4176 کلمه در ادامه متن
هویت سایبر زیربنای اعطای حقوق و تحمیل مسوولیتهای ناشی از فعالیتهای سایبری است و شناسایی مفهوم هویت سایبری ما را به تدقیق و تطبیق قوانین و مقررات لازم برای فعالیتهای مجازی رهنمون میسازد.
ادامه | 11112 کلمه در ادامه متن
|