به دنبال تاخیر در عرضه حل مشکلات سرویس پست الکترونیکی Gmail، مدیران مرکز Google Apps با شکایتهای فراوان کاربران برای مشکلات این سرویس اینترنتی مواجه شدند.
گوگل در فروم اصلی گفتوگو در مورد Google Apps اعلام کرد که این شرکت از مشکلات پیشروی کاربران برای ورود به پست الکترونیکی خود در سرویس Gmail مطلع است و به زودی این مشکل را حل خواهد کرد.
شرکت گوگل در مورد علت بروز این مشکلات در سرویس پست الکترونیکی Gmail و علت اصلی تاخیر این شرکت در حل کردن مشکات یاد شده توضیحی نداده است. بر اساس این مشکل، زمانی که کاربران قصد ورود به سرویس Gmail را دارند با پیغام خطای 502 مواجه میشوند.
گوگل ادعا کرده است که این اختلال تنها تعداد کمی از مشترکان سرویس Gmail را تحت تاثیر قرار داده است. این مسئله میتواند برای مدیران Google Apps به عنوان یک مسکن برای آرامش موقتی محسوب شود.
یکی از مدیران مرکز Google Apps که خود را "بیل دبلیو."(Bill W.) معرفی کرد، با نوشتن یک مطلب مجزا در فروم گوگل اظهار داشت که مدیرعامل این شرکت از مشکل پیش آمده برای Gmail بسیار ناراحت است.
او در این باره نوشت: «گروههای پشتیبانی سرویس Gmail اعلام کردهاند که این مشکل فقط شامل تعداد کمی از مشترکان شده است. این مشکل موقتی نبوده و برای رفع آن زمان زیادی سپری شده است. من باید بار دیگر در این زمینه با مدیران ارشد گوگل صحبت کنم تا هر چه سریعتر کاربران بتوانند به راحتی به پست الکترونیکی خود دسترسی داشته باشند».