ایسنا- یاهو سرویس Buzz خود را به روی ناشران وب باز کرده و به آنها امکان میدهد از طریق کد ساده به این سرویس محتوا اضافه کنند.
تا پیش از باز شدن سرویس Buzz یاهو به روی عموم ناشران، کاربران تنها میتوانستند محتوایی را که در Buzz رتبهبندی شده بودند مشاهده کنند و تنها در حدود 400 ناشر میتوانستند در لینکهای جدید به این سرویس مشارکت کنند.
سرویس Yahoo Buzzکه که شبیه سایت خبری اجتماعی Digg.com بوده پیش ازاین به صورت آزمایشی کار میکرد و نظرات کاربران و الگوهای جستوجو را مورد بررسی قرار میداد تا خبرها و ویدیوهای جالب را از منابع خبری بزرگ شناسایی کند.
طبق اعلام یاهو، هر صفحه وبی میتواند به Buzz اضافه شود یعنی حتی اگر صفحات وب در یک فورمت خبری یا وبلاگی نیز نباشند، میتوانند به عنوان یک محتوای جالب توجه به این سرویس اضافه شوند.