استراتژی تازه AOL برای کاهش هزینه ها - اخبار - اخبار

استراتژی تازه AOL برای کاهش هزینه ها

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۷ ۷:۰۷:۰۳ (1081 بار خوانده شده)
AOL فعالیت سه سرویس ذخیره اطلاعات خود (data-storage services)، از جمله یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های به اشتراک‌گذاری عکس در اینترنت را با هدف کاهش هزینه‌ها متوقف کرد.


AOL اعلام کرد که در این کار، علاوه بر کاهش هزینه، بدنبال تمرکز بیشتر بر روی فرصت‌های تبلیغات تجاری خود نیز هست.
این سه سرویس که عبارتند از AOL Picture، BlueString برای به اشتراک گذاری رسانه‌ای که یک سال از عمر آن می‌گذرد و سرویس پشتیبانی لحظه‌ای اینترنتی Xdrive، احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی تعطیل می‌شود. این شرکت دست کم به دنبال فروش Xdrive که در سال 2005 آن را خریداری کرد، می‌باشد.
براساس این گزارش، مقام‌های رسمی شرکت، گمانه‌زنی‌های روز جمعه را در خصوص پایان مرحله نخست فروش AOL، تکذیب کردند. شرکت Time Warner که در حال حاضر مالک AOL است، به طور مرتب با شرکت‌های یاهو و مایکروسافت در گفتگو بوده است؛ اگر چه این مذاکرات در حد مذاکرات مقدماتی انجام شده است.
"تریش پریمروز" سخنگوی AOL گفت:" تصمیم برای پایان این فرایند، صد در صد به عنوان بخشی از استراتژی است که سال گذشته برای تمرکز بر فضاهایی که بتوانیم در آن پیروز شده و از عواملی که با پیشرفت ما همخوانی ندارد دور شویم، آغاز شد."
AOL به دنبال تصمیم سال 2006 خود مبنی بر چرخش کامل حرکت شرکت به سوی فعالیت‌های تجاری تبلیغاتی و کاستن از خدمات دسترسی اینترنتی ((Internet access services، توجه بسیار جدی به پورتفولیوی خود را آغاز کرد.
گفتنی است AOLدر سال 2000 در نتیجه ادغام با کمپانی تایم وارنر توانست بالاترین معامله سودآور قرن را جشن بگیرد.
همکاران سیستم-