ایسنا- صفحهی نمایش پیشرفتهی جدیدی از سوی شرکت ژاپنی NEC ساخته شده که با شناسایی فوری جنسیت و سن افراد، تبلیغات مناسب آنها را نمایش میدهد.
این صفحه نمایش پلاسمای 50 اینچی قرار است در جشنواره سالانهای در توکیو مورد استفاده قرار بگیرد.
دوربینی که در بالای این صفحه نمایش قرار گرفته فورا جنسیت و سن افرادی که در مقابل آن ایستادهاند را شناسایی میکند.
به عنوان مثال اگر این دستگاه زنان جوان را به عنوان مخاطب خود شناسایی کند، کالاهای مختلف جذاب یا تلفن همراه طراحی شده برای زنان را نمایش میدهد.
این سیستم با توجه به تلاش شرکتهای تبلیغاتی برای جذب مصرفکنندگانی که به طور فزاینده هر روز تحت بمباران تبلیغاتی هستند از پتانسیل رشد برخوردار است.