زمان مشخص شدن برند اپراتور اول تلفن همراه، تلاش کردیم تا نام برند "همراه اول" را در میان مشترکان خود رواج دهیم و تا کنون نیز همین روند را در پیش گرفته ایم.
محمدمهدی عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، پس از مشخص شدن برند اپراتور اول تلفن همراه، تلاش کرد برند جدید و نام تجاری "همراه اول" را در میان مردم گسترش دهد.
عطوفی، در مورد تبلیغ عنوان برند همراه اول گفت: در فضای غیر انحصاری، مشترکان باید بدانند که چه خدماتی را میتوانند از اپراتور خود دریافت کنند تا بتوانند در مقابل سایر اپراتورهای موجود، خدمات را مقایسه و اپراتور بهتر را انتخاب کنند.
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار، در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر تصمیم به تغییر شکل تبلغات اتخاذ شده یا خیر؟ خاطر نشان کرد: فعلا همین روند ادامه خواهد داشت اما با خصوصی شدن در فضای رقابتی شکل تغییرات نیز تغییر می یابد.