گوگل ویدیو با ٧٣/٣ درصد، یاهو ویدیو با ٩٢/١ درصد و Veoh با ١٣/١ درصد به عنوان سایر سایتهای ویدیویی برتر شناخته شدند.
بر اساس اعلام موسسهی آمارگیری اینترنتی، محبوبیت یوتیوب در ماه می افزایش یافته و بیش از ٧٥ درصد از بازدید کاربران آمریکایی به سایتهای ویدیویی را به خود اختصاص داد.
در میان ١٠ میلیون بازدید کننده ٦٣ سایت که توسط موسسهی هیت وایز ردگیری شدند، سایت ویدیویی یوتیوب که متعلق به گوگل است، نه برابر ترافیک مای اسپیس تی وی را داشت که با به دست آوردن سهم نه درصدی از بازار ویدیوی آنلاین پس از یوتیوب قرار گرفت.
گوگل ویدیو با ٧٣/٣ درصد، یاهو ویدیو با ٩٢/١ درصد و Veoh با ١٣/١ درصد به عنوان سایر سایتهای ویدیویی برتر شناخته شدند.
همچنین در حالی که سایر سایتهای ویدیویی با کاهش دو رقمی ترافیک بازدیدکنندگان رو به رو شدند سهم یوتیوب از ماه می سال میلادی گذشته ٢٦ درصد افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، ٨٢ درصد از کسانی که از یوتیوب بازدید کردند، کاربران معمول این سایت به شمار میروند و باقی جدید هستند اما با وجود شمار بالای ترافیک آن، گوگل خاطر نشان کرده که پول درآوردن از طریق یوتیوب دشوار است.