فارس- شرکت مایکروسافت که از عدم استقبال مناسب از ویندوز ویستا نگران است قصد دارد 200 میلیون دلار را به تبلیغ این سیستم عامل اختصاص دهد.
این رقم تا پایان سال جاری میلادی صرف انواع تبلیغات در تلویزیون و سایت های اینترنتی خواهد شد.
مایکروسافت در ابتدای سال جاری میلادی 300 میلیون دلار را به این امر اختصاص داده بود که با توجه به ناکامی های اخیر این شرکت و فروش کمتر از حد انتظار ویندوز ویستا 200 میلیون دلار اضافی به این رقم اختصاص یافته است.
شعار تبلیغاتی اساسی که در دور جدید تبلیغات ویندوز ویستا مطرح خواهد شد این است که با استفاده از این ویندوز می توان کارهایی را با رایانه انجام داد که تا پیش از این امکان پذیر نبود.
این شرکت هم اکنون در حال طراحی نسخه آتی ویندوز موسوم به ویندوز 7 است و امیدوار است با عرضه آن باز هم نبض بازار سیستم عامل ها را در دست بگیرد.