کامل شدن و بلوغ فناوری اطلاعات بای مودال، میتواند به مدیران کمک کند که پروژههای ابری خود را به هیئت مدیره بفروشند.
ناوری اطلاعات یا آی.تی بای مودال، نمادی از مدیریت مدرن آی.تی است. در شرایط فعلی، مدیران عامل سازمانها و شرکتها باید به طور همزمان روی دو جریان کاری متمرکز شوند. جریان نخست، مسائل عملیاتی سنتی است و جریان دوم، مسائل مرتبط با نوآوری است.
این نظریه همیشه با عمل مطابقت ندارد؛ بنابراین، در عصر مدرن کسبوکار دیجیتال، نقش فناوری اطلاعات بای مودال به چه صورت است؟
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از زد.دی نت، از جهات زیادی، نتایج با هم در ارتباط هستند. دوازده ماه پیش، "رایانش ابری"، مدیران عامل و سایر افرادی که به نوعی با کسب و کار در ارتباط بودند را وارد مسئله ارزیابی مجدد عملکرد و نوعی لایهبندی مانند آی.تی بای مودال کرد. اکنون اما شواهد و مدارک نشان میدهد که اطمینان و تکیه بر فضای ابری، در حال افزایش است.
در حال حاضر، فناوری اطلاعات تقاضامحور به سرعت به یک مکانیزم کلیدی و مهم برای فراهم کردن فناوری مورد نیاز سازمانها تبدیل میشود.
پل پوگوناسکی، مدیر کاپجمینی اظهار داشت که سال 2017، نقطه اوج فضای ابری است و همچنین بر این باور بود که رهبران کسبوکار میدانند که پروژههای جدید آی.تی باید از مزیت کامل فضای ابری برخوردار باشد.
بدین منظور، فناوری اطلاعات بای مودال میتواند به مدیران در امر طرح تحول دیجیتال کمک کند.
هنوز سازمانهای زیادی وجود دارد که به فناوری اطلاعات به عنوان یک سرویس عملیاتی نگاه میکنند. آی.تی بای مودال میتواند هنگام ارائه تحول دیجیتال به عنوان یک مسئله کاملاً مجزا و به عنوان مورد جدیدی که ارزش سرمایهگذاری را دارد، از مدیران حمایت کند.
با این اوصاف، بهترین راه برای استفاده از فناوری اطلاعات بای مودال، پرهیز از استفاده صریح و مستقیم از این واژه است. دلیل این امر اینست که اعضای ارشد هیئت مدیره، غالباً از شنیدن واژهها و مفاهیم پرتکرار مربوط به فناوری، خسته شدهاند و فقط به موارد ارزشمند اهمیت میدهند.
مدیران عامل باید همگام با حامیان مالی حرکت کنند و از مکانیک آی.تی بای مودال برای ساختن کسب و کار برای سرویسهای نوآورانه استفاده نمایند.
فناوری اطلاعات بای مودال نیز مانند فضای ابری به نقطه اوج خود رسیده است. این آی.تی به مدیران عامل کمک میکند که از منابع مالی موجود بهترین استفاده را ببرند.