Drive گوگل اشتراک فایل‌های سازمانی را آسان کرد - نرم افزار - اخبار

Drive گوگل اشتراک فایل‌های سازمانی را آسان کرد

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۴/۱/۱۸ ۱۰:۱۴:۲۱ (931 بار خوانده شده)
مشترکان Drive هم‌اکنون می‌توانند ابزارهای کنترلی برای اشتراک اطلاعات و تنظیمات مربوطه را بر پایه کنسول Admin دریافت کنند.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

سرویس Drive for Work گوگل که اولویت اصلی خدمات پردازش ابری این شرکت برای کسب و کارها محسوب می‌شود، به‌روزرسانی شد تا قابلیت‌های جدید کنترلی برای اشتراک اطلاعات، هشدار و ویرایش برنامه‌های درون‌سازمانی در اختیار مراکز مربوطه قرار بگیرد و امنیت بیشتری برای داده‌ها فراهم شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مهم‌ترین قابلیتی که سازمان‌ها بر اساس این به‌روزرسانی در اختیار می‌گیرند به سیستم کنترل فایل‌های به‌ اشتراک گذاشته شده مربوط می‌شود.

شرکت گوگل در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که مشترکان سرویس Drive هم‌اکنون می‌توانند ابزارهای کنترلی برای اشتراک اطلاعات و تنظیمات مربوطه را بر پایه کنسول Admin در این سیستم مورد استفاده قرار دهند.

این قابلیت به مشترکان Drive امکان می‌دهد در صورت لزوم، امکان اشتراک اطلاعات را برای یکی از واحدها غیرفعال کنند یا آنکه به واحدهای دیگر امکان دهنده به تمام ابزارهای مربوطه دسترسی داشته باشد.

[img align=left width=300]http://itna.ir/images/docs/000035/035347/images/google%20(3).jpg[/img]

ه‌روزرسانی جدید همچنین با غیرفعال کردن قابلیت بارگذاری، چاپ، کپی فایل‌ها با اطلاعات مدیریتی و... امنیت سیستم را افزایش می‌دهد و این اطمینان را برای مدیر شبکه حاصل می‌کند که فقط فایل‌های گزینش شده به اشتراک گذاشته می‌شوند.

همچنین اگر قرار باشد فایلی از خارج سازمان روش شبکه به اشتراک گذاشته شود، یک به‌روزرسانی مجزا در این زمینه انجام شده است و بر اساس آن کاربران Drive for Work گوگل می‌توانند با هر آدرس ایمیل حتی اگر در مجموعه Drive موجود نباشد این کار را انجام دهند.