از تاریخ سوم ژوئن 2013 یعنی دوشنبه هفته جاری شرکت یاهو عرضه سرویس Mail Classic را متوقف کرد تا از این پس تمام مشترکان سرویس پست الکترونیکی آن مجبور شوند به نسخه جدید این سرویس رجوع کنند.
از تاریخ سوم ژوئن ۲۰۱۳ یعنی دوشنبه هفته جاری شرکت یاهو عرضه سرویس Mail Classic را متوقف کرد تا از این پس تمام مشترکان سرویس پست الکترونیکی آن مجبور شوند به نسخه جدید این سرویس رجوع کنند و با بهروزرسانی بخش TOS/Privacy Policy، امکان اسکن کردن پست الکترونیکی برای دریافت قابلیتهای جدید را فراهم کنند.
به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این نسخه جدید از سرویس اینترنتی Yahoo! Mail به کاربران امکان میدهد متناسب با پستهای الکترونیکی که دریافت میکنند آگهیهای تبلیغاتی را مشاهده نمایند و در کنار آن امکان کاهش سوءاستفادههای اینترنتی هم فراهم میشود.
شما در این سرویس جدید گزینهای در اختیار دارید که میتوانید آگهیهای مورد نظر خود را انتخاب کنید، اما اگر قصد نداشته باشید که پست الکترونیکی شما اسکن شود تا آگهیهای مربوط به آن به انتشار برسد، باید بسیاری از قابلیتهای یاهو را کنار بگذارید.
شرکت یاهو نخستین بار نسخه جدید سرویس پست الکترونیکی خود را در دسامبر سال گذشته عرضه کرد و در آن زمان توضیح داد که از آپریل ۲۰۱۳ ارایه نسخه Classic این سرویس را متوقف میکند.
با این وجود یاهو در آن زمان توضیح نداده بود که نحوه استفاده از نسخه جدید و سیاستهای آن چگونه است و تنها با ارسال یک پست الکترونیکی به مشترکان خود، از آنها خواسته بود نسخه جدید این محصول را به کار برند.
این پورتال بزرگ اینترنتی در بخشی توضیح داد: «از ابتدای روز ۳ ژوئن ۲۰۱۳ نسخه قدیمی سرویس Yahoo! Mail شامل Yahoo! Mail Classic به فعالیت خود پایان میدهد و دیگر در دسترس نخواهد بود. پس از این اتفاق شما فقط به سرویس Yahoo! Mail دسترسی خواهید داشت و فقط این نسخه بهروز شده را در اختیار خواهید گرفت.
زمانی که شما سیستم پست الکترونیکی خود را بهروز میکنید، فعالیت بخش Communications Terms of Service و Privacy Policyما را پذیرفتهاید. این اتفاق به آن معنی خواهد بود که پست الکترونیکی و محتوای ارتباطات شما به صورت خودکار اسکن میشود و مورد تحلیل قرار میگیرد».