یکی از مزایای مهم این پلتفرم، ایجاد ارتباط خصوصی و شبکه اجتماعی بین شرکتهای کاربر است.
شرکت سیلزفورس داتکام از یک پلتفرم نرمافزاری جدید رونمایی کرده است که کسبوکارهای کاربر به کمک آن میتوانند شبکههای اجتماعی ویژه خود را ایجاد کنند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، شرکتها و سازمانهای مختلف میتوانند به کمک پلتفرم جدید سیلزفورس زمینه برقراری ارتباط با تمام افراد مرتبط با خود را، اعم از مشتریان و فروشندگان، برقرار کنند.
پلتفرم جدید شرکت سیلزفورس در واقع شاخهای از پلتفرم چتر (Chatter) است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است، اما با این تفاوت که قابلیتهای بیشتری به آن افزوده شده است.
ایجاد فرومهای عمومی و برقراری ارتباطات خصوصی از جمله قابلیتهایی است که سیلزفورس به این پلتفرم افزوده است.
سیلزفورس در حال حاضر این راهکار را برای تعداد معدودی از مشتریان خود عرضه کرده و گفته سال بعد آن را به صورت گستردهتر عرضه خواهد کرد.
براساس این گزارش، این پلتفرم کاملاً مبتنی بر فناوری پردازش ابری است و چنانکه سیلزفورس ادعا کرده است، کاربران در عرض چند دقیقه میتوانند آن را راهاندازی و استفاده کنند.
این شرکت هدف خود از عرضه این پلتفرم را جلب مشارکت و برقراری ارتباط بین همه طرفهای ذینفع کسبوکارهای کاربر، اعم از مشتریان، بازاریابها، فروشندگان، کارکنان و مدیران اعلام کرده است.
شرکت سیلزفورس دات کام که یکی از برترین عرضهکنندگان راهکارهای کسبوکار در سطح جهان است، پلتفرم جدید خود را سیلزفورس کامیونیتز (به معنای گروههای سیلزفورس) نامیده است.
این شرکت همچنین اعلام کرده در نمایشگاه سالانه خود که در سال جاری میلادی با عنوان دریم فورس در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، بیشتر به معرفی این پلتفرم خواهد پرداخت.