دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود میتوانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه به وب سایت همایش (SMday.ir) مراجعه کنند.
دکتر یونس شکرخواه، رئیس همایش «روز رسانههای اجتماعی» گفت: باتوجه به استقبال جامعه علمی کشور فراخوان ارسال مقاله به این همایش تا ۲۵ خرداد ماه جاری تمدید شد.
به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، وی با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود میتوانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه به وب سایت همایش (SMday.ir) مراجعه کنند.
شکرخواه درباره محورهای اصلی همایش «روز رسانههای اجتماعی» اظهار داشت: رسانههای اجتماعی و هویت اسلامی- ایرانی، رسانههای اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانههای اجتماعی در پیشبرد برنامههای توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانههای اجتماعی و رسانههای جمعی، تاثیر سیاستهای سرویس دهندگان رسانههای اجتماعی بر رفتار کاربران، شیوههای بکارگیری استراتژیک رسانههای اجتماعی در شرکتها، سازمانها و دستگاههای اجرایی، رسانههای اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات(روزنامهنگاری، روابط عمومی و تبلیغات)، رسانههای اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیتهای رسانههای اجتماعی در حرفهها، شغلها و حوزههای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، خواهد پرداخت.
گفتنی است، نخستین همایش روز رسانههای اجتماعی با تاکید بر شناسایی و بهرهگیری از ظرفیتهای این حوزه ۱۰ تیرماه امسال برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار میشود.
منبع: ایتنا