تغییر در نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزار CRM مایکروسافت - فن آوری اطلاعات - اخبار

تغییر در نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزار CRM مایکروسافت

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۹۰/۲/۲۷ ۷:۳۲:۵۱ (1243 بار خوانده شده)
بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مایکروسافت، این شرکت در نظر دارد نرم‌افزار ویژه خود برای مدیریت ارتباط با مشتری را که با نام Dynamics CRM شناخته می‌شود، با روش‌های نوین و قابلیت‌های فراوان روانه بازار کند. این اقدام موجب می‌شود تا مایکروسافت از رقبای سرسختی چون Salesforce.com که نرم‌افزارهای مشابه خود را سالانه چند بار به‌روز می‌کنند، پیشی بگیرد.

مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «طبق روال گذشته نرم‌افزارهای CRM در چرخه توسعه 2 تا 3 ساله به‌روز می‌شدند و پس از گذشت این دوره زمانی نسخه جدید آن‌ها به دست کاربران می‌رسید. ما هم‌اکنون از روشی استفاده می‌کنیم که طبق آن چرخه به‌روزرسانی این نرم‌افزار جامع بسیار کاهش یافته است و طبق آن نرم‌افزار مدیریت ارتباطات با مشتری مایکروسافت و کلیه خدمات وابسته به آن سالانه 2 بار به‌روز می‌شوند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما با این اقدام قصد داریم حرکت رو به‌جلویی را انجام دهیم تا از این طریق هر دو نسخه Online و On-premises نرم‌افزار Dynamics CRM سالانه دو بار به‌روز شوند که تاریخ به‌روزرسانی آن‌ها هم در بهار و پاییز هرسال خواهد بود».

مایکروسافت همچنین توضیح داد که کاربران می‌توانند ابزارها و خدمات مورد نظر خود در رابطه با این نرم‌افزار را از فروشگاه اینترنتی Dynamics Marketplace دریافت کنند.