ابزار مجازی جدید IBM برای مدیریت فروش محصولات - نرم افزار - اخبار

ابزار مجازی جدید IBM برای مدیریت فروش محصولات

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۱/۲۱ ۸:۱۳:۲۶ (1080 بار خوانده شده)
شرکت IBM نرم‌افزار و سرویس جدید خود را که برای کمک به مشتریان در حوزه مدیریت فروش محصولات ساخته شده است، روانه بازار کرد.

این محصول IBM با نام Coremetrics Social معرفی شده است و شامل قابلیت‌هایی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم تحلیل محصولات تولید شده،‌ وضعیت فروش آن‌ها در بازار و پیش‌بینی بازار آتی آن‌ها اشاره کرد.



کرایگ هایمن» مدیر مرکز تولید نرم‌افزار در شرکت IBM در این خصوص گفت: «این نرم‌افزار و سرویس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نتیجه حاصل از بازاریابی صورت گرفته برای هر یک از محصولات را نیز مشخص می‌کنند و تاثیرات ناشی از تبلیغات محصول در شبکه‌های اجتماعی را اعلام می‌دارند».

این ابزار تحلیلی مبتنی بر فضای پردازش ابری(Cloud Computing) ساخته شده است و امکان دسترسی سریع‌تر و دقیق‌تر به ابزارهای بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی اینترنتی را فراهم می‌کند و قادر است که به صورت آنلاین از تمامی محصولات تولید شده در شرکت پشتیبانی کند.

ابزار Coremetrics Social به شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان می‌دهد تا به صورت لحظه‌ به‌لحظه در جریان وضعیت تبلیغ محصولات خود در شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرند و گزارش‌های مستقیم آن را دریافت کنند.

منبع: همکاران سیستم