CRMها مهم‌ترین اولویت نرم‌افزاری سازمان‌ها در دنیا هستند - فن آوری اطلاعات - اخبار

CRMها مهم‌ترین اولویت نرم‌افزاری سازمان‌ها در دنیا هستند

دسته : فن آوری اطلاعات در تاريخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۱ ۶:۲۱:۴۷ (1178 بار خوانده شده)
نتایج حاصل از بررسی جدید مرکز تحقیقاتی گارتنر نشان می‌دهد در سال 2011 میلادی فروش جهانی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بیش از دیگر بخش‌های نرم‌افزاری خواهد بود و فروش بالایی را به خود اختصاص خواهد داد.

[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=265924&t=1298956525859[/img]

به گزارش شرکت گارتنر، 42 درصد مراکزی که در بررسی جدید شرکت کرده بودند اظهار داشتند که امسال قصد افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود برای خرید نسخه‌های جدید نرم‌افزار CRM را دارند. در مقابل 39 درصد از برنامه‌ریزی خود برای خرید بسته‌های نرم‌افزاری سازمانی خبر دادند و 36 درصد هم گفته‌اند که در آینده نزدیک نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) را خریداری می‌کنند که این دو بخش به‌ترتیب دومین و سومین اولویت نرم‌افزاری سازمان‌ها در سراسر جهان بودند.

شرکت تحقیقاتی گارتنر برای به‌دست آوردن این نتایج، بررسی گسترده‌ای را روی 1500 مدیر IT سازمان‌های مختلف در 40 کشور دنیا انجام داد و این تحقیق ژوئیه 2010 صورت گرفت. هدف از این بررسی که نتایج آن هم‌اکنون منتشر شده، مشخص کردن اولویت‌های نرم‌افزاری سازمان‌ها در دنیا و نحوه سرمایه‌گذاری آن‌ها برای خرید نرم‌افزارهای جدید در سال 2011 و مقایسه آن با سال 2010 است.

«های هونگ سوینهارت» از محققان گارتنر در این باره توضیح داد: «ما بر این باوریم که بازار جهانی نرم‌افزارهای CRM روز به‌روز در حالت تقویت شدن است و کاربران جهانی به مرور زمان اعتماد بیشتری به این ابزارها پیدا می‌کنند تا بتوانند سیستم فعالیت سازمانی خود را بر پایه آن مستقر سازند».

منبع: همکاران سیستم