گوگل ابزار جستوجوی بازرگانی خود را بهروز کرده تا به تاجران آنلاین امکان دهد سرویسهای جستوجوی سایت فروش خود را بهتر سفارشیسازی کنند.
این سرویس در سال گذشته راهاندازی شد تا به تاجران امکان دهد از موتور گوگل برای امکان جستوجوی کالا در یک سایت استفاده کنند.
طبق اعلام گوگل، نسخه 2.0 ابزار جستوجوی تجاری، رابط کاربری مدیریت "داشبوردی" را اضافه میکند که فروشندگان را قادر میسازد رتبهبندی، تبلیغهای ویژه و فیلترهای جستوجو را بهتر کنترل کرده و ویژگیهای خودتکمیل شونده و چک تلفظ کلمات را به جستوجوهای داخل سایت اضافه کنند.
گوگل همچنین گزینههای قیمت خود را گسترش داده و قیمت اولیه را به 25 هزار دلار کاهش داده است. این شرکت امیدوار است که قیمت پایینتر و زمان انتشار این ابزار، فروشندگان را که پیش از پاییز و فصل خرید زمستان به دنبال به روز کردن سایتشان هستند، جذب کند.
منبع: ایسنا