تماسها، ورودیهای تقویم، عکسها و سایر اطلاعات شخصی کاربران دستگاههای سایدکیک در پی یک اختلال سرویس از بین رفت.
(ایسنا)، سرویس سایدکیک توسط شرکت Danger که متعلق به مایکروسافت است، به مشترکان تیموبایل خدماتدهی کرده و اطلاعات آنها را برروی سرورهای مایکروسافت نگهداری میکرد.
میزان اطلاعات و شمار کاربرانی که اطلاعات آنها از بین رفته توسط مایکروسافت یا تیموبایل فاش نشده اما اجتماع پشتیبانی سایدکیک پر از تقاضاهای کمک کاربرانی است که برای برگرداندن اطلاعاتشان به دنبال توصیه هستند.
طبق اعلام مایکروسافت، تمامی اطلاعاتی که کاربران برروی دستگاهشان داشتند تقریبا برای همیشه از دست رفته است؛ این اختلال سرویس به اعتبار مایکروسافت و تیموبایل لطمه زده و یکبار دیگر خطر سپردن اطلاعات شخصی به سرویسهای ابری که بهعنوان راه مطمئن برای نگهداری اطلاعات تبلیغ میشوند را برجسته ساخت.