یک هفتهنامه سرگرمی در آمریکا قصد دارد ویدیوهای تبلیغاتی 40 دقیقهای را در صفحات نسخه آینده خود بگنجاند.
(ایسنا)، نسخههای ویژه مجله Entertainment Weekly محدود به مناطق نیویورک و لسآنجلس خواهد بود اما هزینه این تبلیغات که مورد حمایت مالی شبکه تلویزیونی CBS است، فاش نشده است.
کلیپهای گنجانده شده در صفحات این مجله دو در 1.5 اینچ اندازه دارند و گفته میشود که به ضخامت یک مقوا هستند. این ویدیوها شامل پیش نمایش کوتاه از برنامههای آینده شبکه CBS و تبلیغاتی برای پپسی هستند.
این مجله نخستین نشریه کاغذی است که از تبلیغات ویدیویی بهره میگیرد اما برای نخستین بار نیست که یک مجله از دستگاه های ویدیویی توکار استفاده میکند.
سال گذشته مجله اسکوایر از نمایشگر ویدیویی تعبیه شده ویژهای استفاده کرده بود تا جلد مجله یکی از نسخههایش را متحرک کند.