ایتنا - تهران، نوکیا اعلام کرد که اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در تهران آغاز به کار کرده است.
بنا به گزارش رسیده از روابط عمومی نوکیا به ایتنا، در راستای استراتژی بلندمدت نوکیا در جهت افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتری، راهاندازی اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا گامی است جدید که در جهت بالا بردن سطح خدمات پس از فروش در ایران برداشته میشود.
علیرضا شفیعپور، مدیر کل نوکیا در ایران گفت: «پس از راهاندازی گارانتی کشوری در ایران، اینک نوکیا با اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا قدم دیگری در راستای حمایت از مصرف کنندگان در ایران برداشته است. ما معتقدیم که گسترش چنین مراکزی همسو با سیاست نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران است.»
راهاندازی گارانتی یکپارچه کشوری، افزایش تعداد مراکزخدمات پس از فروش، تاسیس مرکز تلفن پاسخگوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی در مراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن و راهاندازی وبسایت فارسی نوکیا همگی نشان از تعهد و حمایتی است که نوکیا نسبت به مصرف کنندگان ایرانی در این بازارمهم خود دارد.
هم اکنون 3 مرکزدر تهران و 30 مرکز در کل ایران خدمات پس از فروش گوشیهای نوکیا را ارائه میدهند که در تهران در تمامی این مراکز نظرسنجی آنلاین صورت میگیرد و حالا اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا نیز به این مجموعه افزوده شده است.
هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: «افزایش اعتماد به خدمات پس از فروش از اهداف اصلی نوکیا در این مرکز است که با تاسیس مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا این هدف محقق خواهد شد. میزان رضایتمندی مشتریان و مدت زمان تعمیر از مواردیست که همواره به دقت توسط نوکیا مورد ارزیابی قرار میگیرد و در این پروژهما اینگونه ارزیابیها را به سطح بالاتری رساندهایم. ما به صورت جدی در تلاشیم که تعداد این مراکزرا به تدریج افزایش دهیم.»
برای جزئیات بیشتر در باره کلیه مراکز خدمات پس از فروش می توانید به وب سایت Persian.Nokia.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 23013 تماس حاصل نمایید.