وب سایت شبکه اجتماعی مای اسپیس در تدارک است تا سرویس ایمیل ویژه خود را تا پایان سال میلادی جاری راهاندازی کند.
(ایسنا)، سرویس جدید تحت مسوولیت گروهی از مسوولان سابق هات میل و مدیریت راجیت مارواه، رییس مدیریت محصولات مای اسپیس است که پیش از پیوستن به مای اسپیس در سال 2008 در قسمت مسنجر و هات میل مایکروسافت کار میکرد.
هنوز معلوم نیست سرویس ایمیل مای اسپیس به تمامی کاربران این شبکه اجتماعی در جهان عرضه خواهد شد یا تنها 70 میلیون کاربر آمریکایی مای اسپیس از این سرویس بهره میگیرند؛ آدرس myspace.com @ نیز توسط منابع آگاه از این پروژه به عنوان پسوند منطقی این ارتباط توصیف شده است.
اگرچه ایمیل به سرعت VOIP یا شبکه اجتماعی رشد نمیکند اما همچنان یکی از انعطافپذیرترین تجربههای اینترنت است. به عنوان مثال طبق اعلام کام اسکار، یاهومیل بیش از 92 میلیون بازدیدکننده منحصر و هات میل 43.5 میلیون بازدیدکننده در ماه ژوئن داشت.
مای اسپیس هم میتواند موفق شود به اندازه جیمیل که در حال حاضر 29.6 میلیون کاربر دارد بازدیدکننده برای سرویس ایمیل خود جلب کند.
داشتن سرویس ایمیل اختصاصی برای مای اسپیس به معنی سپری شدن زمان بیشتر در این سایت و در نتیجه درآمدزایی بیشتر خواهد بود.