شرکت سازنده رایانه دل با راهاندازی سایت جدیدی به نام Della دست به فعالیت تبلیغاتی جدیدی زده که مخاطبان اصلی آن زنان هستند.
(ایسنا)، دل که فروشنده رایانه شماره دو جهان است در زمینه جلب مشتریانش خلاقانه عمل کرده و به تازگی مدل لپ تاپ آدامو را برای مخاطبانی که لپ تاپ های فشرده باریک را ترجیح می دهند، عرضه کرده است.
سایت جدید Della که کاملا از نسخه معمولی Dell.com متفاوت است در راستای فعالیت بازاریابی جدید دل برای جلب مشتریان زن راه اندازی شده است.
اما در حالیکه فعالیت جدید دل نوآوری جالبی به شمار می رود در زمان نامناسبی صورت می گیرد که اقتصاد جهانی در شرایط بدی بسر می برد و مشتریان به دنبال صرفه جویی در پول هستند و مدگرایی دیگر مسئله روز به شمار نمی رود.