مردم تا پایان سال جاری از طریق پورتال شرکت مخابرات استان تهران به کلیه سرویسهای شرکت دسترسی خواهند داشت.
بهروز مشفقی ـ مدیرکل رایانه شرکت مخابرات استان تهران ـ در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ممکن است دریافت برخی سرویسها برای مردم از طریق سایت الزامی شود.
او افزود: دریافت برخی خدمات به طریق غیرحضوری را تنها زمانی اجبار میکنیم که از کیفیت سرویسدهی و راحتی مردم اطمینان پیدا کنیم.
وی همچنین اظهار کرد: به جز سرویسهایی که تاکنون برروی پورتال شرکت مخابرات استان تهران اطلاعرسانی و ارایه میشد، سرویسهای دیگری همچون درخواست انواع سرویسهای ارزش افزوده IN، خطوط دیتا مثل ADSL و فروش پهنای باند در این پورتال ارائه خواهد شد.
او با بیان اینکه بیش از صد سرویس در پورتال عرضه خواهد شد که بینیاز از حضور در محل ارائه میشود، تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به اصلاح الگوی مصرف، کاهش تردد و سلولهای درون شهری که کمک شایانی به کاهش هزینهها میکند، در پی این طرح اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سایر قبوض مثل هزینههای دیتا و دیگر خدماتی که به مردم میفروشیم با مراجعه، صدور نامه، پرداخت و حساب به طور وقتگیری انجام میشود و از آنجا که طرف شرکت مخابرات شخصیتهای حقوقی هستند، تمایل به انجام این کارها به صورت غیرحضوری وجود دارد و مطمئنیم که این طرح با استقبال خوبی از سوی آنان روبهرو خواهد شد.
مشفقی یادآور شد: اجرای این طرح در چند مرحله و در پایان هر فصل صورت میپذیرد، به طوری که تا پایان سال در چند فاز برنامهریزی کلیه خدماتی که از سوی شرکت مخابرات استان تهران ارائه میشود به صورت الکترونیکی عرضه خواهد شد تا در آن زمان کاری در ارتباط با مردم به صورت حضوری انجام نشود.