طبق آمار کام اسکار مدیا متریکس، شمار بازدیدکنندگان سرویس میکرو وبلاگنویسی توییتر در ماه مارس به 9.3 میلیون نفر رسید که نسبت به پنج میلیون بازدیدکننده در ماه فوریه 131 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سایت میکرو وبلاگنویسی که به کاربرانش اجازه میدهد پیامهای معروف به توییت را در 140 کاراکتر یا کمتر در زمینه موضوعات مختلف به شبکهای از دوستان و آشنایانشان ارسال کنند، از سوی کاربران عمومی و اداری بهعنوان یک ابزار شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.
توییتر امکانات جدیدی مانند نوار جستوجوی یکپارچه را اضافه کرده و با به راه افتادن شایعاتی درباره امکان خرید این سایت توسط گوگل، از مورد توجه بودن خود سود برده است.
این سرویس محبوب کاربران علاوه بر خریداران احتمالی، افراد مشهور از بازیگران گرفته تا سیاستمداران را که به پتانسیل روابط عمومی این سایت پی بردهاند، نیز جلب کرده است. به گفته یکی از تحلیلگران کام اسکار، توجه رسانههای جمعی به توییتر واقعا به رشد این سایت کمک کرده است.